DISPECERAT CAZARE : | 0241 / 540.604, 0241 / 540.614, 0241 / 542.644, 0241 / 547.837 |
0722 / 553.151, 0744 / 534.945, 0766 / 374.787, 0764 / 403.306 | |
0341 / 174820, office@estival.ro |
SUPORT ONLINE : | |||
BUCURESTI | CONSTANTA | MANGALIA | |
021 / 3105215, 021 / 4110604 | 0241 / 521242 | 0241 / 550125 | 0241 / 540804 | 0241 / 754550 | |
chat, chat | chat, chat, chat, chat, chat | chat |
CONTRACT
DE COLABORARE
NR……………../……………..
I. PARTILE CONTRACTATE:
S.C GAMMA
TOURISTIC & TRADE SRL., agentie de turism Tour Operatorare, cu licentiata sub nr 2119/2005,
cu sediul în România,
TEL/FAX 0241-540604 / 547837, înregistratã
la Registrul Comertului
si
SC……………………………………………………..cu
sediul in…………………………………………………………..
Str……………………………………………..Nr…………,Tel…………………………Mobil..................................………Fax…………………………………,
e-mail:…………………………………….., inregistrata la
Registrul Comertului cu nr……………………………..., C.U.I…………………………..., Licenta
nr…………………………, cont IBAN nr…………………………………………………………………,deschis…………………………………...,
reprezentata prin………………………………………, in calitate de ……………………………………, denimita in
continuare agentie revanzatoare.
II. OBIECTUL
CONTRACTULUI
III. OBLIGATIA
PARTILOR
OBLIGATIILE TOUR OPERATORULUI :
Sa puna la dispozitie AGENTIEI
REVANZATOARE toate informatiile si documentele necesare comercializarii
programelor turistice ce fac obiectul prezentului contract.
Sa informeze in timp util AGENTIA REVANZATOARE
cu privirea la toate modificarile ce intervin in programele oferite spre
comercializare.
Sa asigure, la cererea AGENTIEI
REVANZATOARE, in baza cererii de rezervara (Bon de comanda) si in limita
posibilitatilor, servicii suplimentare, sau pachete cu servicii suplimentare,
altele decat cele specificate in oferta turoperatorului.
Sa comunice AGENTIEI REVANZATOARE
comisionul care se va ceda pentru fiecare program turistic oferit spre vanzare.
Sa confirme inscrierea turistilor
conform cererii de rezervare (bon de comanda), in cazul disponibilitatilor in
maxim 48 ore de la primirea cererii de rezervare.
Tour-operatorul are dreptul sa
rezilieze unilateral prezentul contract daca revanzatorul nu-si indeplineste,
sau isi indeplineste defectuos, una sau mai multe din obligatiile contractuale
asumate.
Tour
operatorul-ul are obligativitatea de a soluţiona
în termen de 15 (cincisprezece) zile reclamaţiile depuse de către Agentia Revanzatoare în urma sesizării
clienţilor acestuia – pe baza unor reclamaţii scrise şi
transmise în termen de maximum 5 (cinci) zile de la consumarea serviciilor
contractate, reclamaţii ce trebuiesc consemnate atât în locaţia
respectivă, cât şi în momentul constatării deficienţelor -
în conformitate cu Contractul-Cadru de comercializare al pachetelor de servicii
turistice Anexa 1 a Ordinului Nr. 516 din 12 Aprilie 2005 emis de catre
M.T.T.C.
Documentele pe baza carora
prestatorul asigura turistilor-clienti serviciile solicitate sunt voucher-ele
emise de beneficiar in care vor fi înscrise toate datele de identificare
necesare si vor fi semnate si stampilate de beneficiar. Tour
operatorul asigură sumele programelor turistice pentru riscul de
insolvabilitate şi/sau faliment în conformitate cu legile în vigoare.
OBLIGATIILE
REVANZATORULUI:
Agentia Revanzatoare se angajeazã sã
promoveze si sã vândã în cursul anului 2009-2010 programe turistice, pe
baza de cerere cu confirmare in limita locurilor disponibile. Tarifele vor fi
stabili ulterior de catre parti.
Agentia Revanzatoare se obliga sa ofere
turistilor informatii corecte privind serviciile acordate la destinatie.
Sa solicite Tour Operatorului
rezervarea serviciilor turistice, in scris (fax, e-mail), facand comanda ferma,
care trebuie sa cuprinda: perioada exacta a calatoriei, numele complete ale
tuturor turistilor care calatoresc serviciile solicitate de acestia.
Modificãrile sau anulãrile comenzilor
vor fi anuntate prestatorului cu minim 30 zile înaintea datei de sosire a
turistilor în hotel.
Agentia Revanzatoare are
obligaţia de a informa prompt clienţii în legătură cu
eventualele modificări ale programului turistic, modificări comunicate
de către Tour operator în
timp util
Agentia Revanzatoare
trebuie sa incheie “Contractul de
comercializare a pachetelor si serviciilor turistice” cu turistii inscrisi
pentru efectuarea excursiei.
Sa nu intreprinda actiuni
sau reclame care ar fi defavorabile bunului renume sau reputatiei agentiei Tour
Operatoare.
Agentia Revanzatoare are obligaţia de a informa în detaliu clienţii
despre procedura obligatorie de reclamare a serviciilor turistice deficitare,
în conformitate cu următoarea cronologie:
-direct la structura turistica
prestatoare a serviciului deficitar, în momentul constatării;
-Tour
Operatorului-ului, în cel mai scurt timp posibil pentru a putea
constata/remedia deficienta
constatata .Telefoanele pentru urgente sunt 004-072255315 /004-0766374787
- reclamaţie
scrisă în termen de maximum 5 (cinci) zile de la consumare serviciilor
turistice.
Toate etapele de la punctul 3.2.8 sunt
obligatorii.Reclamatiile care nu respecta etapele si conditiile de mai sus nu vor fii luate in
consideratie !
IV. MIJLOACE SI MODALITATI DE PLATA:
4.1 Plata
serviciilor comandate se va face in termenul inscris pe factura emisa de Tour
Operator, dar nu mai tarziu de 10 zile inainte de inceperea programului
turistic. Dovada platii contravalorii serviciilor comandate se va transmite pe
fax prestatorului.În cazul in care beneficiarul nu-si îndeplineste la termenele
stabilite obligatiile de plata turistii-clientii nu vor beneficia de serviciile
comandate.
4.2
Plata se va face in numerar sau transfer bancar in LEI sau EURO.In cazul
efectuarii platii in LEI, serviciile turistice se vor achita la cursul BNR +2%
risc conversie valutara.
4.2 Plata
serviciilor se va face pe baza de factura emisa de prestator,in conturile RO 61
RZBR 00000 6000 1367868 in lei si RO 54 RZBR000006000 1595459 in euro ,deschis la
Raiffeisenbank Suc.DELFINARIU in termenul inscris pe factura.Orice intirziere
va fi penalizata cu 0,25% pe zi din valoarea neachitata.
V. PENALITATI, ANULARI, RETRAGERI:
. 4.1 Decomandarea
serviciilor turistice se va face astfel:
4.1.1 In conditiile in care in oferta se
precizeaza termenele speciale de decomandare / anulare atunci acele termene
sunt cele care se vor aplica
4.1.2 Daca in
oferta transmisa ca anexa la acest contract nu se precizeaza termen
distincte atunci se vor aplica
urmatoarele clauze de decomandare si anulare :
-cu mai mult de 31 de zile
inaintea inceperii programului turistic nu se percep penalizari daca in oferta
transmisa nu se precizeaza altceva.(pentru destinatii externe 25%-din momentul
rezervarii-pina in cea de 31 zi de dinantea inceperii sejurului.)
-daca anularea are loc in
intervalul 31-16 zile penalizarea este de 50 % din pretul pachetului turistic
- cu mai putin
de 15 zile inaintea inceperii programului turistic sau in caz de no show -penalizare 100 %
VI. ALTE CLAUZE :
6.1Orice modificare a prezentului contract de colaborare se
va face în scris, cu acordul pãrtilor, cu minim 30 de
zile înainte de aplicarea modificãrilor.
6.2 Litigiile
de orice fel se vor soluţiona pe
cale amiabila.Daca o solutie amiabila nu este posibila litigiile se vor
solutiona de care instanta
judecatoreasca din orasul in care isi are resedinta prestatorul.
6.3 Prezentul contract de colaborare s-a semnat astãzi ................................., în
2 (douã) exemplare, egal valabile, câte un exemplar pentru fiecare parte.
BENEFICIAR PRESTATOR
SC
GAMMA TOURISTIC AND TRADE SRL
EC .VICTOR SERBAN
DIRECTOR
DIRECTOR